Soru-Cevap Bilgisi                       [ « Önceki soru ]       [ Sonraki soru » ]

Dahili Çocuk Hastalıkları canan 
Soru: Bebeğimiz: [ 9773 ]
(lütfen konu havale?) oglum 2 yasında devapen igne yapılırken kasıldı azından köpükler geldi ve dili dışarıya cıktı,gözleri kaydı anında ordaki doktor adrenalin yaptı sonrada hastaneye götürdük yogun bakıma alınması gerekken alınmadı gözetim altında tutucaz dediler 1 gün kaldık sorum su
1)bu kasılma göz kayması...igne pelisilinliydi ondan mı yoksa igneden korkup aniden nefessizmi kaldı? yoksa havalemi bi öyle bi böyle diyorlar
2)adrenalin ignenin bi faydası olmusmudur ama sonrasında suuru kapalıydı tanımıyordu bizi bu ignenin mi etkisi. yan etkisi olmusmudur?
3)havale gecirdiyse oglum, sonra tekrarlarmı? ve zarar bırakırmı?
26 Eki 2008
06:31
Cevaplayan: Uzm.Dr. Asaf GÜVEN  
Cevap:  
 

 

 

    Daha çok havaleye benziyor.Oanda izleyen doktor en iyisini bilir.

    Şuurunun bir süre yerinde olmaması da havale olasılığını arttırıyor.adrenaline bağlamak zor.

    Havaleler tekrarlayabilir.Tekrarlarsa pediatrik nörolojiye götürün.Ateşlendiğinde dikkatli olun

    İhtimal düşük de olsa penisiline bağlı da olabilir.Penisilin iğne yaptırmayın
Üye Ol

Ziyaretçilerimiz

www.pediatriportali.com sitesinin web hosting hizmeti natro - izgi Bilgisayar Sistemleri Ltd. tarafından sağlanmaktadır.
ocuk Doktoru - ocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı - Pediatri Uzmanı - ocuk sağlığı sitesi - ocuk doktorları - Pediatri - Pediatrist - Bebek