Soru-Cevap Bilgisi                       [ « Önceki soru ]       [ Sonraki soru » ]

Dahili Çocuk Hastalıkları Mine 
Soru: Bebeğimiz: [ ]
iyi akşamlar hocam benim çocuğumla ilgili değil kendimle ilgili bir soru sormak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.Ben yaklaşık olarak 1,5 ay dan berigece tiremeleri ve vucudumda yanma aşırı tansiyon yükselmesi sonucu önce kardiyoloji vi daha sonra dahiliye uzmanına gitim. ancak bana psikolojikmen dediler ve bende bundan 20 gün kadar önce psikiyatriye gittim ve bana paxil ilaç verdi kullanmaya başladım ancak bende araca binemiyorum bindiğim zaman ayaklarımdan yukarı uyuşma ve daralma oluyor bulunduğum ortamda sanki aniden rahat nefes alamama gibi şikayetlerim devam ediyor acaba bu ilaç bana iyi gelmedimi yoksa bu zamanla geçermi sizden yardım ve bilgi istiyorum. Teşekürler
19 Şub 2009
16:58
Cevaplayan: Uzm.Dr. ramazan ÖZEN  
Cevap:  
2 HAFTA İÇİNDE İLAÇ ETKİSİNİ GÖSTERMEYE BAŞLAR. DOZU ARTTIRMAK GEREKEBİLİR. DOKTORUNUZLA GÖRÜŞMELİSİNİZ.
Üye Ol

Ziyaretçilerimiz

www.pediatriportali.com sitesinin web hosting hizmeti natro - izgi Bilgisayar Sistemleri Ltd. tarafından sağlanmaktadır.
ocuk Doktoru - ocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı - Pediatri Uzmanı - ocuk sağlığı sitesi - ocuk doktorları - Pediatri - Pediatrist - Bebek